iOS-i mängud teenisid USA-s pandeemia tipu ajal peaaegu 1 miljardit dollarit

Kasiinoäpid

2022-02-11

Ethan Tremblay

Tuntud sotsiaalsete mängude andmeanalüüsi organisatsioon GameRefinery ja mobiilirakenduste optimeerimise ja turundusega tegelev LiftOff avaldasid oma tulemused sotsiaalsete mängude toimimise kohta sel nädalal keset tervisekriisi.

iOS-i mängud teenisid USA-s pandeemia tipu ajal peaaegu 1 miljardit dollarit

Uuringust selgus, et iOS-i kasutajad USA-s kulutasid tasuta mängimiseks umbes 1 miljard dollarit sotsiaalsed kasiinorakendused 1. augustist 2020 kuni 31. juulini 2021. Kuigi see võib tunduda vastuoluline, teenivad tasuta rakendused raha mitmetest allikatest.

Tavaliselt rünnatakse inimesi reklaamidega, mida rakenduste tootjad kasutavad oma kulude katmiseks. Mängijad võivad teha ka rakendusesiseseid oste, et oma mängu või mängu olekut edasi arendada.

Eespool nimetatud 12-kuulise perioodi jooksul jõudis rakenduste tulu sotsiaalmängudest uuele tasemele, 990 miljoni dollarini.

Sotsiaalsed mängud, selgitatud

Rahvusvaheline sotsiaalmängude assotsiatsioon määratleb sotsiaalsete mängudena võrgus või mobiilseadmetes mängitavaid mänge, mis sisaldavad sotsiaalset komponenti.

Inimesed mängivad tavaliselt oma sõpradega või nende vastu või osalevad edetabelites, jututubades või arutavad ja võrdlevad edusamme sotsiaalvõrgustiku kaudu. Need parandavad mängukogemust, võimaldades mängijatel mängida koos või teiste vastu kas samaaegselt või vaheldumisi.

Figuuride jaotamine

GameRefinery andmetel said kasutajad ajaperioodi ja 239 uuritud sotsiaalse mängurakenduse jooksul rohkem kui 83 miljardit reklaami näitamist. Lisateabe saamiseks klõpsasid kasutajad ligi 1,1 miljardil kuulutusel.

GameRefinery mänguanalüütika juht Joel Julkunen ütles, et pole üllatav, et mobiilne kasiino Võttes arvesse ülemaailmse pandeemia mõju mängudele, on rakenduste populaarsus kogu maailmas tõusuteel.

Ta ütles ka, et kuna nad näevad sellel konkreetsel turul suurenenud liikumist, on selle teatud vertikaali mobiiliarendajate ja turundajate jaoks ülioluline analüüsida neid uusi teadmisi, et rakendada pikaajalisi strateegiaid.

Uurimine avastas, et isegi kui vaktsineerimise määr tõusis ja USA 2021. aasta alguses normaliseerus, jätkas sotsiaalsete mängude positiivset suundumust. GameRefinery andmetel oli tööstuse kasum 2021. aasta teises kvartalis üle 260 miljoni dollari.

Võib-olla on turundajate jaoks murettekitavam tõsiasi, et keskmine sotsiaalsete mängude kasutaja on vanem kui mõne muu mängužanri keskmine kasutaja. Kui kasutajate populatsioon jaguneb 50/50 meeste ja naiste vahel, on Refinery andmetel üle poole seltskonnamängude mängijatest üle 45-aastased.

Kuigi uuringud kujundasid selle soodsas valguses, väites, et see näitab, et sotsiaalsel "mängukategoorial on lai atraktiivsus", on reklaamiäris enim otsitud demograafiline rühm pikka aega olnud 18–34-aastane rühm.

Kasutajate hankimise kulud

Pandeemia ajal kulutasid sotsiaalrakendused kasutajate hankimisele palju raha. Kuna rakendused võistlevad uute kasutajate tulva pärast, oli keskmine installi hind (CPI) 11,09 dollarit. Triwini kaasasutaja Wayne Qin põhjendas seda väitega, et kvaliteetsed kasutajad tähendavad tavaliselt kõrgemat CPI-d.

Apple'i hiljutised muudatused IDFA protokollis on iOS-i sotsiaalsete mängude äri (reklaamijate identifikaator) jaoks peamine probleem. Apple lisas iOS 10-sse funktsiooni "Limit Ad Tracking" klientidele, kes ei soovi, et neid reklaamid jälgiksid.

2020. aasta lõpus teatas Apple, et umbes 20% selle kasutajatest on selle valiku aktiveerinud, mis takistab mõnel sotsiaalsel hasartmängureklaamil nende inimesteni jõudmist. Selle tulemusena ennustab rafineerimistehase uuring, et tulevikus "tõrjub Android iOS-i kasiinorakenduste platvormina."

Viimased uudised

Sissemakse telefoni teel vs krediitkaardikasiinod
2022-09-21

Sissemakse telefoni teel vs krediitkaardikasiinod

Uudised