Mängijad alustavad kohustusliku panuse tegemisega ja võivad teha panuse ka viigile. Diiler jagab kaardi mängijale ja teise jagajale. Kõrgeim kaart võidab. See on nii lihtne. Ässad on kõrgeim kaart.
Viigi korral võib mängija saada 10-1 ja tal on valida, kas lõpetada või minna sõtta. Peatamine tähendab poole põhipanusest tagastamist mängu lõpetanud isikule.
Sõda tähendab teise panuse tegemist, mis on võrdne algselt tehtud põhipanusega. Seejärel saavad diiler ja mängija veel ühe kaardi.
Mängija võidab kasiinosõja kaardimängu, kui teine kaart on sama või kõrgem kui kaardi jagaja. Kui mängija võidab, maksab panus tasa ja sõda lükkab.
Võiduvõimaluste suurendamiseks on mitu võimalust mobiilne kasiinomäng piirates lisapanuseid viigi korral ja väljamakse on tohutu, kuid tõenäosus on väike, seega kaaluge hoolikalt. Jackpotit pole, nii et väiksematest panustest saab aja jooksul häid münte. Kui ässa pole mõnda aega nähtud, siis otsige seda, sest see tagab võidu või viigi. Viigile panustamine on ka kõrge riski korral madal tootlus, seega panusta sellele säästlikult.
Kasiino sõjamäng on lõbus, lihtne ja suurepärane sissejuhatus mängimiseks mobiilsed kasiinod.