Mängu eesmärk on vabaneda kõigist kaartidest, ehitades üles kaartide rühmitused, mis on kolme või enama jooksuga (sama masti suurenemise või kahanemise järjekord) või kolme või enama kaardiga. Jooksu näiteks võiks olla Klubide äss, Klubi Kaks ja Klubi Kolm. Komplekt võib olla seitse südamest, seitse klubist ja seitse teemanti.
Tavaliselt antakse mängijatele kümme kaarti. Ülejäänud kaardid asetatakse esiküljega allapoole hunnikusse, mida nimetatakse varuks. Mängijad üritavad sooritada jookse, komplekte või kaarte maha panna. Kaartide ärapanemine tähendab nende panemist mis tahes muule lauale. Kui see pole võimalik, siis on võimalik visata kaarte ka laua keskel olevale hunnikule.
Mängijad peavad olema esimesed, kes panevad kõik kaardid võitjaks. Teised mängijad saavad kaartide käes hoidmise eest karistuse, kui võitja on välja kuulutatud. Näokaardid saavad 10 punkti, ässad ühe punkti ja ülejäänud teenivad kaheksa punkti. Väikseima punktisumma saanud mängija võidab.
Põhireeglid ja strateegia
Puhas järjestus on parim kombinatsioon. See sisaldab kolme kaarti samast mastist ja järjekorras. Samuti on mängijatel kõige parem sooritada jookse kaartidega keset masti. Nende kaartide jadade loomine on palju lihtsam kui kõrgete või madalate kaartide kasutamine.
Kõige rohkem väärt kaartide äraviskamine on parim idee. Kui seda teha kiiresti, on tulemuseks madalate kaartidega jaotus.
Rummy reeglid sõltuvad sageli mängijate valikust. Nad saavad skoori põhjal otsustada, mitu vooru ja millal mäng peaks lõppema. Rummy on lõbus ja otsekohene mobiilne kasiinomäng.